11.3 C
Sant Adrià de Besòs
jueves, marzo 27, 2025
spot_img

La Policia Local de Sant Adrià posa en marxa el nou dispositiu de seguretat DragAlert

La Policia Local de Sant Adrià de Besòs ha posat en funcionament un nou sistema d’avís per sol·licitar ajuda davant de fets greus com ara robatoris amb violència i intimidació, robatoris amb força, agressions, baralles i altres situacions de risc per a les persones.

DragAlert és una aplicació gratuïta per a telèfons mòbils i tauletes en forma de botó virtual que, al posar-lo, genera un senyal d’emergència a la central de policia local o al telèfon mòbil de la patrulla, mostrant la ubicació fixa de la persona que està demanant ajuda.

L’aplicació, que es pot descarregar des del Playstore del telèfon mòbil, s’adreça als comerços i qualsevol altre centre públic o privat amb una ubicació fixa excepte els que estiguin obligats per llei a tenir un sistema d’alarmes (entitats bancàries, joieries o similars). Cada persona que treballi a l’establiment pot activar el servei gratuïtament, però un mateix telèfon no pot tenir associat més d’un comerç o local, és a dir ha d’estar vinculat a una única adreça.

Per activar el servei només cal descarregar-se l’aplicació amb un codi que facilitarà la policia local, a continuació es generarà una sol·licitud d’adhesió al DragAlert. Posteriorment la policia s’aproparà a l’establiment per explicar el funcionament i les condicions d’ús del servei i per enllestir la instal·lació. També verificarà que la cobertura telefònica sigui adequada per garantir la connexió del DragAlert.

DragAlert és un sistema d’avís de la policia més eficaç (ràpid, directe i silenciós) que vol millorar el servei a la ciutadania. Més informació en aquest enllaç.

Últims Articles

3,391FansMe gusta
1,640SeguidoresSeguir
0SuscriptoresSuscribirte
Publicitatspot_img

Últims Articles