16 C
Sant Adrià de Besòs
martes, marzo 10, 2026
spot_img

El Biscúter, el cotxe de Sant Adrià

A la dècada de 1950 el mercat espanyol de l’automòbil estava molt lluny del consum massiu actual. En aquell context. l’aparició de microcotxes, a preus assequibles, va representar un primer pas cap a la democratització de l’automòbil.
Un del models més populars de microcotxes a tot l’Estat va ser, sens dubte, el Biscúter, produït per l’empresa Autonacional SA a la seva fàbrica de Sant Adrià de Besòs. Aquell vehicle va esdevenir la icona d’una època fins a l’aparició d’utilitaris com el SEAT 600, que van permetre l’accés al mon del motor a les classes mitjanes i populars. 

El dimarts 17 de març a les 18.30h. el periodista especialitzat en el món del motor i autor del llibre Biscúter, Manuel Garriga farà una revisió de la història d’aquest vehicle adrianenc a l’Arxiu Municipal de Sant Adrià de Besòs.

Últims Articles

3,391FansMe gusta
1,640SeguidoresSeguir
0SuscriptoresSuscribirte
Publicitatspot_img

Últims Articles