Sant Adrià de Besòs millorarà l’accés al Tanatori Litoral amb la incorporació de dues noves parades de bus, una per sentit, situades al carrer del Tibidabo. Aquesta actuació, que entrarà en funcionament a partir de l’11 de maig, permetrà apropar el transport públic a aquest equipament, situat a només quatre minuts a peu a través del carrer de Margarida Xirgu i l’avinguda de la Catalana.
Les noves parades donaran servei a diverses línies del bus metropolità, concretament la B25, H10, V33, N2 i N11, millorant així la connectivitat amb diferents punts de l’àrea metropolitana.
A més, el Tanatori Litoral disposa d’una bona connexió amb la resta de la xarxa de transport públic. En aquest sentit, es manté l’accés a través de les estacions de metro de La Pau (L2 i L4) i Artigues-Sant Adrià (L2), així com amb el TRAM (T4, T5 i T6) i altres línies urbanes que connecten especialment amb barris com Sant Joan Baptista, Sant Adrià Nord o la Verneda i la Pau de Barcelona .
Aquesta millora s’emmarca en les actuacions per facilitar la mobilitat i l’accessibilitat als equipaments de la ciutat, reforçant el transport públic com a alternativa sostenible i eficient.


