11.4 C
Sant Adrià de Besòs
martes, febrero 10, 2026
spot_img

Protecció Civil de Sant Adrià, present al lliurament de les Medalles al Mèrit del Govern

L’Associació Adrianenca de Voluntaris de Protecció Civil va assistir a l’acte de lliurament de les Medalles al Mèrit de la Protecció Civil, gràcies a la invitació del delegat del Govern a Catalunya, Carlos Prieto Gómez. Un acte que reconeix la tasca exemplar que duen a terme, dia rere dia, els cossos de seguretat, emergències i protecció civil d’arreu del territori. Van estar acompanyats per l’alcaldessa adrianenca, Filo Cañete, i pel regidor delegat de Protecció Civil, «un gest que posa en valor el suport institucional i la importància del voluntariat en la construcció d’un municipi més segur i preparat», reconeix l’entitat.

Aquest reconeixement posa de manifest la professionalitat, dedicació i compromís de totes les persones que treballen incansablement per protegir la ciutadania i garantir el seu benestar, especialment en situacions d’emergència on la coordinació i el servei públic són essencials.

Des de l’entitat volen fer una menció molt especial «a totes les AVPC, que amb esforç i constància contribueixen diàriament a fer possible una societat més segura, solidària i resilient. La seva tasca és un exemple de vocació i responsabilitat col·lectiva». «Ha estat un acte profundament emotiu, que reforça el valor del voluntariat i la força de la protecció civil com a peça clau en la seguretat i convivència del nostre país», conclouen.

Últims Articles

3,391FansMe gusta
1,640SeguidoresSeguir
0SuscriptoresSuscribirte
Publicitatspot_img

Últims Articles