Crea el teu compte

Portada Actualitat Esports Cultura Entrevistes Opinió Videos

Fundació Badalona Contra el Càncer - Badalona - 1/12/2011

Comunicat Fundació Badalona Contra el Càncer

Des de la Fundació Badalona Contra el Càncer volem mostrar el nostre descontent en el tractament d’algunes entitats bancàries cap a la nostra Fundació al demanar, com cada any, que ens guardessin en custòdia loteria de Nadal i en el cas que sortís premiat el número, les persones que tenien participacions poguessin cobrar el premi a les seves oficines bancàries.

Fa uns mesos ens vam adreçar a totes les entitats bancàries amb les que la FBCC treballa per sol·licitar-ho i ens van dir que els resultava impossible, què només en el el cas que toqués un premi gros ho podrien fer. Com des de la Fundació no ens podíem assumir aquesta tasca es va optar per no fer aquestes participacions de Loteria, deixant així d’ingressar de 3000 € a 4000 € que anirien destinats, com sempre, a la compra de màquines per a la investigació del càncer.

El nostre malestar ve donat perquè, per a la nostra sorpresa, una de les entitats bancàries que ens ho va negar a nosaltres si ho ha fet amb altres associacions de la ciutat.

Considerem que hem rebut un tracte injust, que es possible que hagi afectat a la imatge de la Fundació Badalona Contra el Càncer i sobretot ha fet que es deixin de recollir uns diners que podrien ajudar molt la dotació de màquines per a la investigació del Càncer.

Has d'identificar-te per escriure comentaris
| Edició impresa pdf | Edició impresa Online | Tarifes publicitaries | Grupo Area 96 | eltemps 1996-2014 © Àrea Besòs | Tots els drets reservats.

C/ Besòs, nº 7 - Sant Adrià de Besòs - Barcelona (Spain) C.P. 08930 Tel. 93 462 18 63
Gerencia: Jose M. Pulido | Dpto. Comercial: José Alcalá | Producción: Montse Saez | Administración | Web master: Jose Mejías | Informática: Pedro Santos | Publicidad: Jose ALcala