Dijous,
23 de Febrer de 2012
Portada Actualitat Esports Cultura Entrevistes Opinió Videos

Montse Sáez - Sant Adrià de Besòs - 23/1/2012

El projecte CLARA promou la inserció sociolaboral de les dones
- Dut a terme per l'Àrea de Promoció Econòmica

El projecte Clara ofereix coneixements de cambrera de pisos.Durant el mes de febrer es posarà en marxa el Projecte Clara portat a terme per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament i cofinançat per l’Instituto de la Mujer amb el suport del Fons Social Europeu. Aquest projecte es basa en el desenvolupament d’un itinerari socio-laboral destinat a dones desocupades inscrites com a demandants d’ocupació. L’itinerari preveu un total de 550 hores de formació en competències personals, laborals i d’ofici. La formació teòric pràctica que s’impartirà serà de cambrera de pisos, un ofici que pot oferir possibilitats d’inserció laboral en l’àmbit dels allotjaments (hotels, residències, hostals, pisos, etc.).

Les persones interessades es poden adreçar a: SIOL, Edifici Besòs- Horari de 8 a 15h, Plaça Francesc Micheli i Jové, s/n, telf. 93 462 06 25 / 28 74.

 










Deixan's el teu comentari

El teu nom

El teu comentari




Introdueix el codi de verificació
Qualsevol comentari que sigui ofensiu, que utilitzi llenguatge que pugui ferir la sensibilitat, o que es pugui considerar publicitat spam, serà eliminat d'aquesta secció.
Tot aquell que consideri que un comentari és ofensiu pot enviar un correu a areabesos@areabesos.com i el consell editorial estudiarà si eliminar o no el text
Recordem que per motius de seguretat quan es publica un comentari, es guarda a la nostra base de dades, la adreça ip, dia i hora de publicació del comentari.
| Edició impresa pdf | Edició impresa Online | Tarifes publicitaries | Contacte | Grupo Area 96 | eltemps 1996-2011 © Àrea Besòs | Tots els drets reservats.