Divendres,
18 de Maig de 2012
Portada Actualitat Esports Cultura Entrevistes Opinió Videos

Montse Sáez - Sant Adrià de Besòs - 2/2/2011

Nous cursos gratuïts d’inserció laboral per a dones
- De perruqueria i estètica, dependentes i recilatge de banderoles

Un dels tallers estarà dedicat a la perruqueria. Foto: P.E.El projecte de reinserció sociolaboral del Pla de barris d’intervenció integral de l’àrea de Sant Adrià Nord, en el marc d’actuació de la Llei de barris-Treball als barris (SOC), obre noves edicions de cursos gratuïts d’estètica i perruqueria, dependentes de comerç i reciclatge de banderoles (patronatge, tall i confecció). L’objectiu és donar coneixements bàsics d’aquests oficis. A més de les classes pràctiques i la formació complementària, ambdues en horari de matí, es faran pràctiques en empreses del municipi.

En concret, el curs d’estètica i perruqueria està adreçat a dones aturades menors de 35 anys, i els de dependentes de comerç i reciclatge de banderoles a dones aturades majors de 35 anys. Per tots és necessari tenir un nivell suficient de comprensió de català i castellà, i estar preferentment domiciliades a Sant Adrià Nord.

La durada dels cursos oscil·la entre els 5 i els 9 mesos (inclosos els períodes de pràctiques).

Un dels tallers estarà dedicat al reciclatge de banderoles. Foto: P.E.

Las dates d’inici previstes són:

21 de febrer: Estètica i perruqueria

7 de març: Dependentes de comerç

3 de maig: Reciclatge de banderoles

Més informació: Edifici Besòs (pl. de Francesc Micheli i Jové, cantonada amb els c. de Pi i Gibert amb Olímpic) o trucar al telèfon 93 462 28 74.

 










Has d'identificar-te per escriure comentaris
| Edició impresa pdf | Edició impresa Online | Tarifes publicitaries | Contacte | Grupo Area 96 | eltemps 1996-2011 © Àrea Besòs | Tots els drets reservats.
Amb la col·laboració de: