Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sant Adrià de Besòs i agents de la Unitat d’Investigació de Badalona han estat alertats a les 5 hores d’aquest matí, perquè s’havia produït un accident laboral a Sant Adrià de Besòs.
Per causes que la Unitat d’Investigació de Badalona està investigant, un home ha mort mentre netejava la xemeneia d’una incineradora i li han caigut residus d’aquesta a sobre.
Al lloc dels fets s’hi han traslladat també 7 dotacions dels Bombers de la Generalitat (entre les quals dues unitats GRAE) i 4 dotacions del Sistema d’Emergències Mèdiques.
La víctima és un home de 59 anys.
Els mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Badalona i del Departament d’Empresa i Treball d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.